O PODJETJU E IGRACA

Na kratko o podjetju:

Podjetje Spletna prodaja, Rok Groznik s.p. je bilo ustanovljeno leta 2017 v Sloveniji kot družinsko podjetje. Ustanovitelj podjetja, Rok Groznik, je že prej delal v panogi in se je odločil, da ustanovi lastno podjetje, ki bo temeljilo na njegovih izkušnjah in znanju predvsem v gradbeništvu in opremi domov.

Sprva je podjetje delovalo kot majhna trgovina z orodjem, vendar se je sčasoma razvilo v enega vodilnih dobaviteljev orodja, vrtne in tehnične opreme. Podjetje je svojo ponudbo razširilo tudi na splet, kjer danes ponuja širok izbor izdelkov za gradnjo in dom.

Podjetje se ponaša s tradicijo kakovosti, zanesljivosti in odlične storitve za svoje stranke. Vse od ustanovitve se je podjetje osredotočalo na zagotavljanje najboljših in kvalitetnih izdelkov in storitev za svoje stranke. Zaposleni v podjetju so strokovnjaki na svojih področjih in so vedno pripravljeni pomagati strankam pri izbiri pravega izdelka za njihove domače projekte.

Danes podjetje zaposluje več kot 10 ljudi in ima več kot 6000 izdelkov v ponudbi. Podjetje je še vedno družinsko podjetje, ki se zaveda pomena osebnega pristopa in dobrega odnosa s strankami. Stranke so za nas na prvem mestu in zato se podjetje trudi zagotavljati najboljšo storitev in najboljše izdelke za njihove potrebe.

V prihodnosti načrtujemo še naprej širiti svojo ponudbo in zagotavljati najboljše cene, izdelke in storitve za svoje stranke. Podjetje se zaveda, da je gradbeništvo panoga, ki se nenehno spreminja in razvija, zato se trudi ostati na vrhu in slediti najnovejšim trendom in tehnologijam.

Največje prednosti:

Podjetje se ponaša z odlično hitro dostavo in partnersko prodajo, kar je ena od ključnih prednosti podjetja. Stranke lahko pričakujejo hitro in zanesljivo dostavo izdelkov na svoj dom, paketomat ali gradbišče, kar je še posebej pomembno pri gradbenih projektih, kjer je čas ključnega pomena.

Poleg tega je podjetje Rok Groznik s.p. partner največjim slovenskim trgovcem, kot sta Mimovrste, Shoppster, Gambit EnaA in Bigbang, kar pomeni, da sodeluje z drugimi podjetji in strokovnjaki v trgovski panogi, da bi zagotovil najboljše izdelke in storitve za svoje stranke. S tem pristopom podjetje zagotavlja, da so njegove stranke vedno na tekočem z najnovejšimi trendi in tehnologijami.

Podjetje se lahko pohvali tudi z izjemno hitro odzivnostjo. Zaposleni v podjetju so vedno pripravljeni pomagati strankam pri izbiri pravega izdelka in odgovoriti na vsa vprašanja, ki jih imajo. Stranke lahko pričakujejo hitre in učinkovite odgovore na svoja vprašanja, kar je še ena od prednosti podjetja.

Vse te prednosti so razlog, da je podjetje postalo eno vodilnih podjetij v prodaji orodja in izdelkov za dom v regiji. Podjetje se zaveda, da so stranke ključ do uspeha in zato se trudi zagotavljati najboljše izdelke, storitve in izkušnje za svoje stranke.

Poslovne enote podjetja:

PE NOVO MESTO Novi trg 10, 8000 Novo mesto

Delovni čas PE NOVO MESTO

Pon-pet:  od 9:00 do 17:00

Nedelje, sobote in prazniki: Zaprto

PE STRAŽA Na žago 32 8351 Straža

Delovni čas PE STRAŽA

Pon-pet:  od 8:00 do 15:00

Sobote:  Zaprto

Nedelje in prazniki: Zaprto

Matični podatki podjetja:

Spletna Prodaja, Rok Groznik s.p.
Podturn pri Dol. Toplicah 42
8350 Dolenjske Toplice
Slovenija
Matična številka: 8101086000
Davčna številka: SI 24513822
DDV zavezanec: DA
Datum vpisa: 1.12.2017
Glavna dejavnost: Trgovina na drobno po pošti ali po internetu (47.910)
Vpis v Ajpes: Novo Mesto

Bančni računi:

SI56 1010 0005 9105 296 (odprt 24. 03. 2021, Banka Intesa Sanpaolo d.d., SPLETNA PRODAJA, ROK GROZNIK S.P.)

SI56 3300 0001 1582 276(odprt 19. 05. 2022, Addiko Bank d.d., spletna prodaja, Rok Groznik s.p.)

NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA IN ODGOVORI:

  1. Kako lahko naročim izdelke na spletni strani?
    Odgovor: Naročanje izdelkov na spletni strani Eigraca.si je enostavno. Izberite izdelek, ki ga želite kupiti, in kliknite na gumb “Dodaj v košarico”. Ko ste dodali vse izdelke, ki jih želite kupiti, kliknite na gumb “Zaključi nakup” in sledite navodilom za zaključek nakupa.
  2. Kako dolgo traja dostava izdelkov?
    Odgovor: Dostava izdelkov običajno traja do 24ur med delovniki od dneva naročila. Če je izdelek na zalogi, je dostava najhitrejša.
  3. Kako lahko plačam za izdelke?
    Odgovor: Na spletni strani Eigraca.si lahko plačate s kreditno kartico, paypal, TRR, moneto in tudi na obroke.
  4. Ali lahko plačam po povzetju?
    Odgovor: Seveda, izpolnite vse podatke za dostavo in dobite možnost.
  5. Ali lahko plačam s PayPalom?
    Odgovor: Sprejemamo tudi plačila s PayPalom.
  6. Kako lahko preverim stanje svojega naročila?
    Odgovor: Za vsako stopnjo naročila prejmete Email in SMS obvestilo.
  7. Kako lahko prekličem svoje naročilo?
    Odgovor: Če želite preklicati svoje naročilo, nas čim prej kontaktirajte preko e-pošte ali telefona.
  8. Ali lahko spremenim svoje naročilo?
    Odgovor: Če želite spremeniti svoje naročilo, nas čim prej kontaktirajte preko e-pošte ali telefona.
  9. Ali lahko dobim račun za svoje naročilo?
    Odgovor: Seveda, račun za svoje naročilo boste prejeli po e-pošti, takoj po prejetem plačilu.
  10. Ali lahko dobim dodatne informacije o izdelkih, preden jih kupim?
    Odgovor: Seveda, če imate kakršna koli vprašanja o izdelkih, nas kontaktirajte preko e-pošte ali telefona in z veseljem vam bomo pomagali.
  11. Ali lahko dobim popust na svoje naročilo?
    Odgovor: Občasno ponujamo popuste in promocijske kode. Sledite nam na družbenih omrežjih ali se prijavite na naše e-novice, da boste obveščeni o naših najnovejših ponudbah.
  12. Ali lahko dobim brezplačno dostavo?
    Odgovor: Brezplačna dostava je na voljo za izdelke in naročila nad 30 €.
  13. Kako lahko vrnem izdelek, če mi ni všeč?
    Odgovor: Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni z izdelkom, ga lahko vrnete v roku 14 dni od naročila skupaj z dokumentacijo na naslov skladišča. Izdelek mora biti nepoškodovan in v originalni embalaži.
  14. Kako lahko vrnem poškodovan izdelek?
    Odgovor: Če ste prejeli poškodovan izdelek, nas kontaktirajte preko e-pošte ali telefona in poslali vam bomo navodila za vračilo izdelka.
  15. Kako lahko sledim svojemu paketu?
    Odgovor: Ko je vaše naročilo odposlano, boste prejeli SMS in e-poštno sporočilo s sledilno številko. Sledite navodilom v e-poštnem sporočilu, da sledite svojemu paketu.
  16. Ali lahko dostavite izdelek na drug naslov?
    Odgovor: Seveda, lahko dostavimo izdelek na drug naslov. Med postopkom naročanja preprosto vnesite drug naslov za dostavo.
  17. Ali lahko dostavite izdelek v tujino?
    Odgovor: Da izdelke dostavljamo v vse sosednje države in večino EU držav.
  18. Kako lahko kontaktiram podporo strankam?
    Odgovor: Za pomoč pri nakupu ali vprašanja o izdelkih nas kontaktirajte preko e-pošte ali telefona.
  19. Ali lahko dobim dodatne informacije o dostavi?
    Odgovor: Dostava je brezplačna za naročila nad 30 €. Za naročila pod 30 € se zaračuna dostava v višini 3,99 €. Dostava in prevzem v PE Novo mesto je brezplačna.
  20. Ali lahko dobim dodatne informacije o vračilu izdelkov?
    Odgovor: Če želite vrniti izdelek, nas kontaktirajte preko e-pošte ali telefona in poslali vam bomo podrobna navodila za vračilo izdelka in naslov skladišča.
  21. Ali lahko dobim dodatne informacije o garanciji izdelkov?
    Odgovor: Garancija na vse elektronske izdelke je 12 mesecev od dneva nakupa.
  22. Ali lahko dobim dodatne informacije o varnosti plačil?
    Odgovor: Naša spletna stran uporablja varno povezavo SSL in vse plačilne transakcije se obdelujejo preko varnega plačilnega procesorja.
  23. Ali lahko dobim dodatne informacije o zasebnosti podatkov?
    Odgovor: Vaši osebni podatki so varni pri nas. Z uporabo spletne strani se strinjate z obdelavo podatkov in prejetimi piškotki.
  24. Ali lahko dobim dodatne informacije o izdelkih za prodajo?
    Odgovor: Naša spletna stran ponuja širok izbor orodij in opreme za dom in vrt. Celotna naša ponudba je vidna na prvi strani.
  25. Ali lahko dobim dodatne informacije o podjetju E Igraca?
    Odgovor: Eigraca.si je spletna trgovina, specializirana za prodajo orodij, tehničnega blaga in opreme za dom in vrt.
  26. Ali lahko dobim dodatne informacije o dostopnosti izdelkov?
    Odgovor: Večina izdelkov na naši spletni strani je na voljo za takojšnjo dostavo. Če izdelek ni na zalogi, bo navedeno na spletni strani in nakup ne bo možen. Lahko vas obvestimo, ko bo izdelek ponovno na zalogi.
  27. Ali lahko dobim dodatne informacije o ceni izdelkov?
    Odgovor: Cene izdelkov so jasno navedene na spletni strani. Cene ne vsebujejo dodatnih popustov ob uporabi kupona. Za vse izdelke so navedene so tudi 30 dnevne najnižje prodajne cene.
  28. Ali lahko dobim dodatne informacije o popravilih izdelkov?
    Odgovor: Za servis in popravila izdelkov nas kontaktirajte preko e-pošte ali telefona in poslali vam bomo natančna navodila. Izdelkov ne popravljajte sami!
  29. Ali lahko dobim dodatne informacije o vračilu denarja?
    Odgovor: Če želite vrniti izdelek, vam bomo vrnili denar v najkrajšem možnem času a najkasneje v roku 14 dni od prejema izdelka v naše skladišče.
  30. Ali lahko dobim dodatne informacije o povratni politiki?
    Odgovor: Za več informacij o naši politiki vračila izdelkov obiščite to povezavo: POGOJI IN VRAČILA